Pomoc nauczyciela, kocha dzieci, zwolenniczka przebywania z dziećmi na świeżym powietrzu w ogrodzie przedszkolnym, miłośniczka grzybobrań i wyjazdów.
Pomoc nauczyciela, z pasją fotografuje otaczający nas świat, wydarzenia przedszkolne. Miłośniczka książek, podróży, zasad dobrego wychowania, kwiatów, zabaw taneczno-rytmicznych z dziećmi, balików oraz górskich wycieczek rowerowych.
Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku nauczanie początkowe i wychowanie przedszkolne oraz studiów podyplomowych z zakresu nauczania integracyjnego i terapii pedagogicznej. Nauczyciel dyplomowany z 30-letnim stażem.
W pracy z dziećmi kieruję się zasadą Platona: „Najważniejszy w każdym działaniu jest początek”.
Miłośniczka czytania książek, dobrej muzyki i koncertów. Lubię spędzać wolny czas na łonie natury, najchętniej podziwiając morski krajobraz.
Absolwentka UAM w Poznaniu w zakresie wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego. Ukończyła Studia Podyplomowe w Poznaniu na UAM Zarządzanie placówkami oświatowymi, w Warszawie na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej Kształcenie integracyjne oraz w Collegium Civitas Porozumienie bez Przemocy według Marshalla B. Rosenberga. Absolwentka Akademii Trenerów Empirii. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w przedszkolu
i szkole podstawowej, również w klasach integracyjnych oraz budowaniu i wspieraniu zespołów opartych na wzajemnym szacunku, współpracy, zaufaniu. Prowadzi warsztaty i szkolenia z komunikacji, rozwiązywania konfliktów i rozwoju osobistego
dla nauczycieli, rodziców i dyrektorów placówek oświatowych. Wiedzę i doświadczenie zgłębia i zgłębiała pod okiem czołowych polskich trenerów NVC – m.in. Agnieszki Pietlickiej, Magdaleny Wegner, Agnieszki Rzewuskiej – Paca, Aleksandry Bagińskiej, Anny Mills, Magdaleny Sendor, Joanny Berendt. Na co dzień uważnie i z odwagą przygląda się do czego zaprasza ją życie.
Jestem osobą pogodną, realnie patrzącą na życie. Lubię spacery z psem, dobry film oraz muzykę.
Lubię to co robię
Praca z dziećmi sprawia mi wielką przyjemność. Ich bezpieczeństwo jest dla mnie priorytetem. Prywatnie bardzo lubię zwierzęta i przyrodę.
Jestem absolwentką technikum ekonomicznego, następnie ukończyłam
studia licencjackie o specjalności pedagogika opiekuńczo – wychowawcza i hospicyjna oraz
magisterskie z zakresu pedagogiki społecznej. Lubię podróże, trenuję nordic walking,
w wolnych chwilach czytam książki autorstwa Jodi Picoult.
Praca z dziećmi sprawia mi ogromną radość. Moim zadaniem jest pomaganie dzieciom w poznaniu świata poprzez gry, plastykę i muzykę.
A doświadczenie w pracy z dziećmi od ponad 10 lat, edukacja zawodowa i muzyczna pomagają mi sprostać temu zadaniu.
Ukończyłam studia licencjackie na kierunku wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe oraz studia magisterskie na kierunku poradnictwo i pomoc psychopedagogiczna.
Oprócz pracy w przedszkolu zdobywałam doświadczenie pracując jako niania a także podczas licznych praktyk studenckich.
Jestem osobą otwartą, pozytywnie nastawioną do świata i ludzi oraz wrażliwą i empatyczną, co uważam za istotne w pracy nauczyciela.
Uwielbiam spędzać z dziećmi czas na świeżym powietrzu. Moim pedagogicznym autorytetem jest Jesper Juul.
Ukończyłam jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia (specjalność wspierania rozwoju i rodziny) na Uniwersytecie Łódzkim.
Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyłam w trakcie zajęć i praktyk podczas studiów oraz w trakcie pracy jako lektor języka angielskiego. Z pracy z najmłodszymi od zawsze czerpię wiele radości oraz satysfakcji. Mam głowę pełną pomysłów i dużo energii do działania.
Jedną z moich największych pasji jest oczywiście psychologia – w szczególności psychologia rozwojowa oraz międzykulturowa. Poza tym uwielbiam uczyć się języków obcych. Aktualnie przygotowuję się do egzaminu certyfikującego z języka japońskiego.
Pracuje z dziećmi odkąd pamiętam, lubię ich radość i szalone pomysły.
Moja pasją jest sport, muzyka i kontakt z naturą.
Jestem pedagogiem od lat pracującym z dziećmi. Ukończyłam studia z edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz studia podyplomowe z Integracji Sensorycznej oraz Oligofrenopedagogiki. Swój warsztat pracy poszerzyłam o Kurs pedagogiki Marii Montessori z akredytacją MACTE, kursem Terapii Ręki oraz szkoleniem „Wspomaganie rozwoju dziecka ze specyficznymi problemami w nauce – Szkolny Program Interwencyjny Sally Goddard Blythe oparty o integrację odruchów oraz ocenę neuromotorycznej gotowości do nauki testem przesiewowym INPP”. Na bieżąco biorę też udział w innych szkoleniach i webinariach pedagogiczno-terapeutycznych.
W swojej pracy skupiam się na wspieraniu rozwoju dzieci poprzez wzmacnianie ich własnych możliwości. W relacjach z dziećmi ważne jest dla mnie okazywanie zrozumienia, wsparcia, wzajemnego szacunku, jak i poczucie bezpieczeństwa. W codziennej pracy dbam o atrakcyjność prowadzonych zajęć, opieram się przy tym na zabawie, poszerzaniu wiedzy oraz doświadczanie.
Jestem osobą empatyczną, troskliwą, ciepłą, z pozytywnym nastawieniem do świata i ludzi.
Uwielbiam naturę, więc długie spacery to najczęściej podejmowana przeze mnie aktywność w czasie wolnym. Lubię także oglądać seriale, czytać książki i słuchać muzyki.